عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390
بازدید : 2172
نویسنده : AMIR

 

 دوستان تو قسمت نظرات بگین کدومو میگین

 

 

اگه دم آخر بتونی یه جمله به عزرائیل بگی چی میگی ؟
۱ – تو رو جون بچه هات بیخیال شو !
۲ – مگه ما آدما چه بدی به تو کردیم !
۳ – بیا بگیر راحتمون کن نکبت !
۴ – کورخوندی به این آسونیا نمیدمش !
۵ – آخه این همه بردی به کجا رسیدی !
۶ – لطفا بی حس کنندشو زیاد کن !
۷ – بیا قایم موشک بازی کنیم ، اول تو چشم بزار !
۸ – عزیزم زمونه عوض شده ، حالا بگیر این زیر میزی رو !
۹ – یکی اون داس و از دست این دیوونه بگیره !
۱۰ – اول یه آدامس بجوئم بعد !
۱۱ – ای روانی ! قاتل زنجیره ای ! مریض !
۱۲ – شیطونه میگه پاشم بزنم . . . !

۱۳ – ببینم به روح اعتقاد داری !
۱۴ – نوبتیم باشه اول نوبت قبلیه !
۱۵ – بابا بی خیال ما برو نفر بعدی !





:: موضوعات مرتبط: عکس , کاریکاتور , جوک باحال , طنز , ,
:: برچسب‌ها: اگه دم آخر بتونی یه جمله به عزرائیل بگی چی میگی ؟ ( طنز ) , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
atena در تاریخ : 1390/12/13/6 - - گفته است :
من گزینه ی 4 روانتخاب میکنم.ممنون که بهم سرزدی ونظردادی.بازم بیا

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1390/12/13/6 - - گفته است :
سلام مطلب باحالی بود.من گزینه 4 رو انتخاب میکنم راستی مایلم که با شما تبادل لینک کنم

<-CommentGAvator->
دختر تنها در تاریخ : 1390/12/4/4 - - گفته است :
آخی...تو نظراتت هیشکی جوابتو نداد!!


من جوابتو مبدم!!


به عزرائیل میگم


بی حسیشو زیاد کن!
پاسخ: راستی چرا وبلاگت حذف شده !!!!!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام، امید واریم از مطالب لذت ببرید. .: داغ ترین ها :.

RSS

Powered By
loxblog.Com