کاریکاتور فوتبالیست ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 دی 1390
بازدید : 2554
نویسنده : AMIR




:: موضوعات مرتبط: عکس , فوتبال , ورزشی , کاریکاتور ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: کاریکاتور ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sepehr در تاریخ : 1390/10/17/6 - - گفته است :
پاسخ:به خدا نمیدونستم ماله شماست ، اگه میدونستم از سایت طرف برش نمیداشتم و ولی مگه 2تا دونه کاریکاتور چیه که آدم بخاد سره همدیگه روکلاه بذاره؟؟؟
سوم هستم . شما چندمید؟؟

<-CommentGAvator->
سپهر در تاریخ : 1390/10/17/6 - - گفته است :
به ولاه نه به خدا.
من اصلا بلد نیستم قسمتی رو حذف کنم.
دوروغم چیه؟؟؟ اگه بود میگفتم آره دیگه.
عکسی که گذاشتم دقیقا همون رو شما هم گذاشتین تو وبتون ، این دلیل نمیشه که از ماله شا برداشتم.

<-CommentGAvator->
سپهر در تاریخ : 1390/10/17/6 - - گفته است :
سلام .
مرسی از وبلاگ خوبت. ولی مثل اینکه سوء تفاهم شده ! من از عکسای شما برداشتم؟؟؟
وب من فوتبالیه عکسای شما که همش تخت جمشید و ...هستش که!؟؟
بیشتر یا بهتره بگم تمام کس هامو از سایت های خارجی یا از تو گوگل میگیرم.
بله با تبادل لینکهم موافقم .
منو با اسم برترین وب رئال مادرید در ایران بلینک . خبرم کن که لینک ثبت شده یا نه.
شما رو هم با همون اسم و آدرس لینک شدی.
منتظرتما!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام، امید واریم از مطالب لذت ببرید. .: داغ ترین ها :.

RSS

Powered By
loxblog.Com