جمله سازی با حال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 دی 1390
بازدید : 1370
نویسنده : AMIR

به غضنفر میگن: با «سینا» جمله بساز. میگه: با عباس‌اینا رفتیم بیرون!
***
به غضنفر میگن: با «شمشیر» جمله بساز، میگه: فدات شم شیر می‌خوری؟!
***
به غضنفر میگن: با «شیده» جمله بساز. میگه: رفتم خونه دیدم بچه شاشیده!
***
به غضنفر میگن: با «شیشه» جمله بساز،‌ میگه: ساعت یک ربع به شیشه!
***
به غضنفر میگن: با «صداقت» جمله بساز، میگه: داشتم با تلفن صحبت می‌کردم صدا قطع شد!
***
به غضنفر میگن: با «عدس» جمله بساز، میگه: اگه امشب نیای اَدست دلخور میشم!
***
به غضنفر میگن: با «علی» جمله بساز. میگه: صندلی
***
به غضنفر میگن: با «قیمت» یک جمله بساز، گفت: مامان بدو تو آشپزخونه که خورشت قیمت سوخت.
***
به غضنفر میگن: با «کشور» جمله بساز،‌ میگه: با کش ور رفتم خورد به چشمم!
***
به غضنفر میگن: با «کوش» یک جمله بساز، گفت: شلوار من کوش؟ گفتند: این که نشد، «کوش به معنی کوشش.» گفت: شلوار من کوشش؟ گفتند: بابا، «کوشش یعنی کار.» گفت: خب از اول می‌گفتین، شلوار کار من کوشش؟
***
به غضنفر میگن: با «لجن» جمله بساز. میگه: نمیدونم چرا همه بچه‌محل‌ها با من لجن؟
***
به غضنفر میگن: با «لوبیا» جمله بساز، میگه: کوچولوبیا!
***
به غضنفر میگن: با «لوستر» جمله بساز،‌ میگه: من 3 تا دختر دارم یکی از یکی لوس‌تر!
***
به غضنفر میگن: با «ماشین» جمله بساز. میگه: چقدر خوبه که شما بیایید همسایه ماشین!
***
به غضنفر میگن: با «مایلی کهن» جمله بساز، میگه: مایلی کهنتو عوض کنم؟!
***
به غضنفر میگن: با «مترو» جمله بساز. میگه: اصلا سوالتون غلطه! شما باید بگین مترو ببر، مترو بیار، مترو بکش ولی متروچیه نداریم!
***
به غضنفر میگن: با «محمد دوعایه» (دروازه بان تیم فوتبال عربستان) یک جمله بساز، گفت: من یک آیه از قرآن حفظ کردم، محمد دوآیه
***
به غضنفر میگن: با «ممه» جمله بساز. میگه: گرممه
***
به غضنفر میگن: با «مناجات» یک جمله بساز، گفت: مونا جات رو بنداز بخواب.
***
به غضنفر میگن: با «مینا و تینا» جمله بساز. میگه: مامانم اینا با باباتینا رفتن شمال!
***
به غضنفر میگن: با «مینا» جمله بساز. میگه: با قاسم‌اینا رفتیم بیرون!
***
غضنفر میره تو یخچال درو رو خودش میبنده! بهش میگن چیکار میکنی مرد مؤمن؟ میگه: ایلده میخوام ببینم این چراغش واقعاٌ خاموش میشه یا نه؟
***
غضنفر مهم میشه زیرش خط میکشن، تو امتحان میاد!!!
***
غضنفر میره خانه خدا جو می گیردش می گه وای خدا کشته شد
***

 

 

 
***
یه باربه غضنفر میگن باگوهرجمله بسازمیگه توًٍٍگوهروقت به من میرسی میگی بااین جمله بسازبااون جمله بساز

 

غضنفربرای بچه اش لالایی میخونه .
بچه اش بعد از یک ساعت میگه :
. حالا خفه شو میخوام بخوابم ,



:: موضوعات مرتبط: جوک , جمله سازی , ,
:: برچسب‌ها: جمله سازی , جمله سازی با حال ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام، امید واریم از مطالب لذت ببرید. .: داغ ترین ها :.

RSS

Powered By
loxblog.Com