مسئولیت های سنگین یک مدیر !!!مطلب ارسالی از سعید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390
بازدید : 916
نویسنده : AMIR

sefmxnvc259p5r17s4r8.jpg




:: موضوعات مرتبط: عکس , کاریکاتور , طنز , طنز سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ارسال توسط سعید ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
GEL در تاریخ : 1390/11/8/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگی زیبا داری اگه دوست داشتی منو با نام ورود=حال کردن لینک کن سپس بع از ثبت کردن ما را نیز با خبر کنید تا ما هم شما را لینک کنیم در ضما هنگام سر زدن به ما امتیاز دهید تا از شما بی نهایت متشکر شویم لوگوی امتیاز دهی در حاشیه سمت راست در پاییت وبلاگ قرار دارد ممنون میشم با تشکر خداحافظ

<-CommentGAvator->
سعید در تاریخ : 1390/11/1/6 - - گفته است :
توجه توجه



اخبار طلایی

سایت daghtarinha مطلب یکی از نویسندگانش به نام
پاسخ:سعید جان اعتراض شما درست است ولی اگه می شه یه لحظه به حرفای من گوش کن من این چند روزه مشغول بودم و اصلا اگه نگاه کنی حتی وقت نکردم وبمو آپ دیت کنم سعید جان مطلب شما خیلی زیبا بود و من چند بار برای شما میل فرستادم تا از شما تشکر کنم ولی مثل اینکه ایمیل شما از سایت یاهو حذف شده بود . به هر حال من از شما معذرت می خواهم و یه لینک هم برای ورود شما به پنل وب ما در نظر گرفته شده است که برای استفاده از آن لطفا یک ایمیل دیگه درست کنید و آن را از طریق نظرات خوصوصی به ما اطلاع دهید تا لینک شما را برایتان ارسال کنیم .

<-CommentGAvator->
سعید در تاریخ : 1390/11/1/6 - - گفته است :
با سلام .
من سعید هستم . نویسنده جدیدی که به سایتتون اضافه شدم .
این مطلب رو "مسئولیت های سنگین یک مدیر" از طریق پنل کاربریم نوشتم و براتون ارسال کردم اما الآن می بینم که اسمی از من توی مطلب نیست و جای عبارت مطلب نوشته "مطلب ارسالی از daghtarin " و پایین مطلب هم نوشته "توسط AR " . من می خواستم بنویسید "توسط سعید" اما می بینم مطلب منو بالا کیشیدین خوب اینکه نامردیه لاشی ها .... خیلی نامرد هستید ..... مطلب دزدی می کنید ....

<-CommentGAvator->
سعید در تاریخ : 1390/11/1/6 - - گفته است :
با سلام .
من سعید هستم . نویسنده جدیدی که به سایتتون اضافه شدم .
این مطلب رو "مسئولیت های سنگین یک مدیر" از طریق پنل کاربریم نوشتم و براتون ارسال کردم اما الآن می بینم که اسمی از من توی مطلب نیست و جای عبارت مطلب نوشته "مطلب ارسالی از daghtarin " و پایین مطلب هم نوشته "توسط AR " . من می خواستم بنویسید "توسط سعید" اما می بینم مطلب منو بالا کیشیدین خوب اینکه نامردیه لاشی ها .... خیلی نامرد هستید ..... مطلب دزدی می کنید ....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام، امید واریم از مطالب لذت ببرید. .: داغ ترین ها :.

RSS

Powered By
loxblog.Com